JHL-toiminnanohjaus

JHL-toiminnanohjausjärjestelmä auttaa hallitsemaan yrityksesi toimintoja kokonaisuudessaan. Pääjärjestelmänä toimii JHL-ohjelmisto, johon voit poimia lisätoimintoja yrityksesi tarpeiden mukaisesti.
Kaikilla asiakkaillamme on käytössään JHL:n peruspaketti, joka sisältää asiakashallinnan, hinnaston, laskutuksen, reskontran ja raportoinnin. Pakettiin kuuluviin toimintoihin on myös saatavissa tehostettuja lisätoimintoja.

PERUSTOIMINTOJEN LISÄKSI JHL:ÄÄN ON SAATAVISSA MM. SEURAAVIA JÄRJESTELMÄTOIMINTOJA:
 

  • Moniyrityskäsittely
  • Isännöitsijäkäsittely
  • Kimppojen käsittely
  • Ajo-opastus ja -reititys
  • Tilausten käsittely
  • Kaatopaikkatapahtumien vastaanotto
  • Laskutustapahtumien tallennus
  • Laskunvälitys
  • Perintäaineiston luominen
  • Aktiviteetit
  • Kaivorekisteri
  • Urakoitsijakäsittely
  • Sähköinen asiointi loppuasiakkaille
  • Ajastetut toiminnot

Toimistokartta

AJOJÄRJESTELYYN TEHOKKUUTTA TOIMISTOKARTALLA

Ajojärjestelijän tehtävänä on luoda tehokkaita ja kannattavia ajoreittejä. Tämän työn helpottamiseksi on ajojärjestelijän työkaluksi toteutettu toimistokartta.

Toimistokartan avulla voidaan paikantaa asiakkaan tarkka sijainti sekä nähdä reitit jätelajeittain, mikä mahdollistaa asiakkaan lisäämisen mahdollisimman optimaaliselle ajoreitille.

AJOREITTIEN MUUTTAMINEN KARTALLA

Ajoreitteihin joudutaan tekemään muutoksia esimerkiksi jätehuollon asiakaskunnassa tapahtuvista määrän muutoksista johtuen. Toimistokartan avulla asiakkaita voidaan siirtää reitiltä toiselle tai tehdä muutoksia reitin ajojärjestykseen. Asiakaslistaus voidaan tulostaa alueittain kartalle ja sen perusteella tutkia käytössä olevien jäteastioiden tyyppejä ja määriä.

Tietomitta Oy
Klovinpellontie 1-3, Torni 2 02180 ESPOO

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin 8 - 16 numerossa 0207 780 500

Autopäätetuki palvelee arkisin 6 - 22 numerossa 0207 851 625