ASIOINTIPALVELUT VERKOSSA

PALVELUA AJASTA JA PAIKASTA RIIPPUMATTA

Verkossa tapahtuvat asiointipalvelut koostuvat asiakasraportoinnista sekä sähköisestä asioinnista. Jätehuoltoyritysten tarjoamat selainpohjaiset palvelut antavat asiakkaille hyvän palvelukokemuksen sekä mahdollistavat palveluiden käytön ajasta ja paikasta riippumatta.

ASIAKASRAPORTOINTI

Asiakasraportointipalvelusta jätehuoltoyritysten asiakkaat voivat seurata ja tulostaa raportteja omista tapahtumistaan haluamiltaan aikajaksoilta.  Tapahtumat siirretään asiakasraportointipalveluun joka yö, jolloin asiakkaat saavat aina ajankohtaiset raportit eikä niitä tarvitse enää tilata jätehuoltoyritykseltä.

Asiakasraportoinnista asiakas näkee hallitsemiensa kiinteistöjen jäteastioiden tyhjennysvälitiedot ja voi seurata antamansa palautteen etenemistä.

SÄHKÖINEN ASIOINTI

Sähköisessä asioinnissa asiakas näkee omat palvelunsa ja osoitetietonsa, joihin voi tehdä sähköisesti muutospyyntöjä sekä tilata uusia palveluita. Tilaukset voivat olla esimerkiksi kertaluontoisia lavan vienti- ja tuontitilauksia tai lisätyhjennyksiä astialle.  Asiakkaan sähköiseen asiointiin syötetyt tiedot linkittyvät suoraan JHL:n asiakkaaseen.

Uusi asiakas voi liittyä jätehuoltoon sähköisen asioinnin kautta. Asiakas ilmoittaa sähköisellä lomakkeella itsensä jätehuollon asiakkaaksi ja tilaa tarvitsemansa palvelut. 

Tietomitta Oy
Klovinpellontie 1-3, Torni 2 02180 ESPOO

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin 8 - 16 numerossa 0207 780 500

Autopäätetuki palvelee arkisin 6 - 22 numerossa 0207 851 625